SP-SAT: Розробка освітнього супутника
Соліз, Х, Хаймес, А, Куїза, М |
Косм. наука технол. 2024, 30 ;(3):16-21 |
https://doi.org/10.15407/knit2024.03.016 |
Мова публікації: Англійська |
Анотація: У Болівії, як і в деяких інших латиноамериканських країнах, спостерігається тенденція до зростання кількості космічних проектів і підвищення інтересу молодих студентів до аерокосмічної галузі. Як наслідок, виникає потреба у вихованні нового покоління космічних професіоналів. Однак непомірна вартість обладнання, що використовується в цих проектах, робить їх недоступними для переважної більшості зацікавлених студентів, зокрема, комплектів CubeSat, навчальних супутників, супутникових наборів. Як наслідок, з'явилися альтернативи, такі як навчальні супутники, що дозволяють моделювати процеси проектування, конструювання, тестування, запуску та експлуатації супутників у масштабах, що сприяють залученню студентів. Основний виклик, з яким стикаються студенти, полягає в інтеграції основних підсистем супутника, що включають джерела живлення, датчики і системи зв'язку, в обмеженому просторі.
З огляду на це, було розроблено дизайн та конструкцію навчального супутника з відповідною апаратурою прийому сигналу. Розроблене та виготовлене обладнання є недорогим, щоб його могли придбати університети та освітні центри. Це обладнання має назву SP-SAT (Space Program - educational satellite kit) - «Космічна програма - навчальний супутниковий комплект». Цей справжній супутниковий симулятор пропонує широкий спектр освітніх заходів. Обладнання комплекту розподілено за двома системами: 1)Космічний сегмент, який складається з бортового комп'ютера (OBC), системи електроживлення (EPS), системи зв'язку (COMM), плати інструментарію експерименту (PYL), повної пластикової конструкції PLA (3D-друк), стрижнів, болтів і гайок. 2) Наземний сегмент: Цей сегмент включає в себе все обладнання, що входить до складу наземної станції, яка буде приймати дані з супутника.
|
Ключові слова: низьковартісний супутник, освітній супутник, пікосупутники |
1. Soliz J., Rosalyn P.-G., Cabrera Cesar C. A. (2023). Bolivian CanSat Contest: Promoting Space Science and Technology. Space Fostering Latin American Societies: Developing the Latin American Continent Through Space, Part 4, A. Froehlich, Ed., in Southern Space Studies. Cham: Springer Nature Switzerland, 79¾95.
https://doi:org/10.1007/978-3-031-20675-7_5.
2. Aglietti G., Dorrington G., Farrow J. (2011). Spacecraft systems engineeringJ ohn Wiley & Sons, Ltd.Print ISBN:9780470750124 |Online ISBN:9781119971009 |
https://doi.org/10.1002/9781119971009
3. Kulu E. (2024). Nanosats Database.
URL: https://www.nanosats.eu/index.html
4. Soliz J., Puma-Guzman R. (2022). Launch Opportunities for Pico Satellites from Developing Countries. Space Fostering Latin American Societies: Developing the Latin American Continent Through Space, Part 3, A. Froehlich, Ed., in Southern Space Studies. Cham: Springer International Publishing, 85¾99.
https://doi.org/10.1007/978-3-030-97959-1_5.
5. Radosavljević D., Jeftić L., Muralikrishna Reddy L. V., Gopalakrishnan K., Mohankumar S. (2021). Era of Small Satellites: Pico, Nano and Micro-satellites (PNM Sat) — an Over View of Frugal Way to Access Low Earth Orbit, presented at the Lecture Notes in Networks and Systems.
https://doi.org/10.1007/978-981-33-4687-1_35.
6. Berk J., Straub J., Whalen D. (2013). The open prototype for educational NanoSats: Fixing the other side of the small satellite cost equation. presented at the 2013 IEEE Aerospace Conference, 1¾16.
https://doi.org/0.1109/AERO.2013.6497393.
7. Straub J., Marsh R. (2014). Assessment of Educational Expectations, Outcomes and Benefits from Small Satellite Program Participation, presented at the Small Satellite Conference, Aug. [Online].
URL: https://digitalcommons.usu.edu/smallsat/2014/Education/2/
8. Podaru S. (2022). Design and implementation of an educational Open PocketQube Kit. [Online].
URL: http://hdl.handle.net/2117/375403
9. “EyasSat Classroom Satellite ¾ CubeSatShop.com.” Accessed: Feb. 08, 2024. [Online].
URL: https://www.cubesatshop.com/product/eyassat-classroom-satellite/
10. Quiroga M. (2024). “e-sat GitLab,” GitLab. [Online].
URL: https://gitlab.com/sur-aerospace/e-sat